سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      من آمده ام ...

      شعری از

      کلو(بهارنارنج)

      از دفتر بیـــــدمجنــون نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ۰۷:۱۵ شماره ثبت ۶۴۰۵۶
        بازدید : ۴۵۰   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کلو(بهارنارنج)

      من آمده ام عاشق حیرانِ تو باشم 
      ای کاش که روزی برسد آنِ تو باشم 
      در عشقِ تو آواره شوم در دلِ صحرا 
      شاید که قبول افتد و چون جانِ تو باشم 
      با هر نگهت شمعِ وجودم بشود آب 
      ای کاش که چون گل به گلستانِ تو باشم 
      چون برکه ی عشقم و تو چون ماه عزیزم 
      عکسی بده امشب که غزلخوانِ تو باشم 
      هر شب من و یک قهوه و یک حالت تبدار 
      ای کاش شبی قهوه ی فنجانِ تو باشم 
      #کلو(بهارنارنج)
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ۲۰:۰۸
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیباست خندانک
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱
      خندانک خندانک خندانک
      درود
      زیبا قلم زدید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      ژاکان باران ملکشاهی
      پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
      سلام شاعر
      سال نو بر شما و خانوادت محترمتون مبارک باشه
      انشاالله که سال خوبی پیش رو داشته باشی و قلمتان شکوفاتر باشد
      نیره ناصری نسب
      پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ۱۷:۴۵
      درود بر شما بزرگوار
      بسیار زیبا
      زنده باشید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      حمیدرضا محمودی (ناجی)
      شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ۱۹:۴۵
      درود خندانک بسیار زیبا
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0