سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    جانی و جهانی

    شعری از

    محمد رضا دیندار

    از دفتر ... نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۰۳:۳۰ شماره ثبت ۶۳۶۷۰
      بازدید : ۴۰۳   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد رضا دیندار


    شیرین تر از قندی و مدح قمرانی
    در لشکر عشاقی و سرتر ز سرانی
    امّید ک ببارد به زمین شعله وصلت
    تا جامهٔ غربت ز این تن برهانی
    ولله ز غم دوری تو خنده حرام است
    ای کاش که غم از دل من پاک برانی
    در ساغر این پیکری و همچو شرابی
    هرجا نگرم هستی و جانی و جهانی
    هیهات اگر فاش کنم راز دلم را
    آن لحظه عیان است که در سینه نهانی
    در شرح من و تو این بس که بگویم
    آنچیز که من در پی آنم تو آنی
     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۳۳
    درود گرامی
    بسیار زیبا بود خندانک خندانک خندانک
    محمد رضا دیندار
    محمد رضا دیندار
    چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۱۵
    سپاسگذارم خندانک
    ارسال پاسخ
    حمیدنوری(احمد)
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۲۳
    درود دوست گرامی خندانک خندانک
    سروده ی زیبا و پر محتوایی را خندانک خندانک
    رقم زدید دست مریزاد از این سروده ی زیبا خندانک خندانک
    محمد رضا دیندار
    محمد رضا دیندار
    چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۱۶
    سپاس فراوان از حسن نظر شما خندانک
    ارسال پاسخ
    غلامعلی همایونی (شمیم)
    سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷
    سلام و احترام
    دستمریزاد و خدا قوت
    زنده و پاینده باشید
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘
    محمد رضا دیندار
    محمد رضا دیندار
    چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۱۶
    سپاس از نگاه گرمتان
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0