سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      بی خود است

      شعری از

      الیاس امیرحسنی

      از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۶۳۵۰۴
        بازدید : ۶۱۶   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر الیاس امیرحسنی
      آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی

      🌺🍃🍃🍃
      🍃
      🍃
      هرچه می مانم به راهت تا بیایی بی خود است
      هرچه می خواهم بدانم در کجایی بی خوداست
      با زلال اشک خود صد بار گفتم عاشقم
      بی وفایی بی وفایی ،بی وفایی بی خوداست
      نه لب و نه بوس ونه آغوش می خواهم گلم
      این تفرعن،این تبختر،کدخدایی بی خوداست
      در شمالی درجنوبی در قمی یا کازرون
      تا نگویی با منی گر کربلایی بی خوداست
      ما نداریم از تو دیگر انتظار خیر و وصل
      این جدایی این جدایی این جدایی بی خوداست
      با نگاهی بر تو ما از هردو عالم بگذریم
      آری ای الیاس جان این بی نوایی بی خوداست
      🍃
      🍃
      🍃
      🌺🍃🍃🍃🍃🍃
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۰۶
      غزلی زیبا ست خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۲۹
      درودتان
      زیبااااااا
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0