سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        تو ای خزان من

        شعری از

        محمد رضا دیندار

        از دفتر ... نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۶۳۳۶۴
          بازدید : ۳۲۳   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رضا دیندار

        غم من سر کشید از تن وُ تن هیچ مگفت
        به تو سوگند که من از تو غم انگیز ترم
        تو زدی ساز و بگفتی که برقصان و برقص
        جان عشق هیچ مگو کز دو تمنا به درم 

        غربتی هست میان من و سنگی که تویی
        دل من زهر چشید از تو ولی هیچ نگفت
        جنگ بین من و تو یک طرفه ست ، شکن نکن
        جان من در تب تو سوخت ولی هیچ مگفت

        جنگ بین من و تو یک طرفه ست شک نکن !
        من چه دارم بجز عشقی که صرفِ تو شده؟
        تو که چشمی وُ لبی ، قافله ای ، سالاری
        من ندارم سپری وقتی که حرفِ تو شده

        پیش چشمان تو جان دادم وُ جان دادم وُ جان
        چشم تو همچو خدایی ست که در روح من است
        من شدم کافر و مومن به دو چشمی که تو راست
        چشمی که اهرمن است ، هم به بلا نوح من است

        ای هوا و هوس قلب شکست خورده‌ی من
        به چه سوگند خورَم من که تو باور کنی؟
        که نباشی! منِ من از خودِ خود پیرترم
        به چه سوگند دهم چشم مرا تر نکنی؟

        تو هوایت همه عشق است،تویی فصل خزان
        تو که آرامش این قلب پر آشوب منی
        من که فرزند همین فصل خزانت هستم 
        میشود پس نکشی ؟ دل بدهی ؟ جا نزنی ؟
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۲۰
        درود بزرگوار
        چهار پاره زیبا و دلنشین بود خندانک
        میرعبدالله بدر
        چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۰۸
        سلام و درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        حمیدنوری(احمد)
        چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۲۴
        درود استاد گرامی
        بسیار زیبا سروده اید
        دست مریزاد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0