سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        قصه ی لیلی

        شعری از

        مهران زند

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۴۷ شماره ثبت ۶۳۲۸۳
          بازدید : ۲۸۸   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهران زند

        قصه ی لیلی

        هر دم نفسی آید و بویت به مشامم آمد
        از هر نفسی رد شد و رویت به نشانم آمد
        تا این قلم آبستنِ شعر است به یادت هستم
        تا هر نفسی شعر به راه است کنارت هستم
        شاعری رسمِ عجیبیست تو یادم دادی
        قافیه، وزن، ردیفش تو نشانم دادی
        مینویسم که خود از بندِ خود آزاد کنم
        تا که در بندِ تو باشم که خود آباد کنم
        قصه گویم که تو هم لیلیِ این قصه شوی
        منِ مجنون که به پای قلم و دفترِ خود نصف شبی
        مینویسم که همین شعر هزاران حرف است
        هرچقدر قصه شوی شعر شوی باز هم از نو حرف است
        گفتن از نازِ نگاهت که شجاعت خواهد
        گفتن از چهره ی ماهت که شهامت خواهد
        و منم راویِ این قصه ، تو لیلای منی
        تو شجاعت ، تو شهامت ، تو که جانانِ منی
        تویی قصه ، تو که شعری ، قصه بی پایان نیست
        ولی این قصه ی تو قصه ی پایانی نیست...//
        مهران زند
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۱۱
        درود گرامی
        مثنوی عاشقانه و زیباست
        جسارتا حال و هوای ترانه نداشت خندانک خندانک خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۵۳
        سلام
        زیبا سروده اید خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0