سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    نامِ کوچک

    شعری از

    زهرا موسی پور فومنی

    از دفتر دفتر غزل ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۶۳۲۰۹
      بازدید : ۴۳۶   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب زهرا موسی پور فومنی

    خارج از بحثِ شعر، حرفی را  با من این جا و هر کجا نزنید
    لطفاً از روی دوستی هم با  نامِ کوچک مرا صدا نزنید
    منزوی می شوم برای ابد   بی خیالِ شما، چه خوب و چه بد
    خسته ام خسته از دو روییِ تان، بر من از دور بوسه ها نزنید
    روی شیطان سفید شد یک عمر با گناهی که شُسته اید از من
    این سَنَد های نا کسی را به  نامِ معشوقه اَم _خدا_ نزنید
    عاجز از درکِ حسّ و حال مَنید. بی تعارف، فقط وبال منید
    با وجودی که آب سر بالاست، هیسسس! سازِ ابو عطا نزنید
    دوستت دارمِ شما هرگز  دردی از من دوا نخواهد کرد
    پس از این پس  برام حرفی از «من برایت شوم فدا» نزنید
    زهرا موسی پور فومنی
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۳۷
    درود بانو
    زیبا و ناز پرور بود خندانک خندانک خندانک
    رضااشرفی فشی
    جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۱۷
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    علیرضا دادگر
    جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۰۹
    بسیار زیبا خندانک خندانک خندانک
    به سبک اشعار عرفانی آقای سعید بیابانکی سروده اید خندانک خندانک
    سپاس‌از شما خندانک
    حمیدنوری(احمد)
    جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۵۲
    درود دوست گرامی بسیار زیبا بود
    دست مریزاد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    عبادی بابی
    سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۲۰:۵۲
    عالیست مثل همه شعرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0