سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        دنیای کافر

        شعری از

        پیام باقر(چلچله ای)

        از دفتر دفتر شعر*دشت وبوته* نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ۰۴:۳۲ شماره ثبت ۶۲۹۸۰
          بازدید : ۶۴۹   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        پیغمبران   را   دیده ای    دنیای    کافر
        نمرود   را  عاشق   شدی  کردی  تو باور
        آتش   کشیدن    قله  فرزانگی  نیست
        پروانه کشتن معنی  مردانگی  
         نیست
        دریای  هجرت  را  به  ما  لایق تو  کردی
        تابوتها   را   آخرین   قایق   تو  کردی
        در   کربلا   شعرم   شکفت   آبی     نگفتم
        در    سرخی   آتشکده  مصراع  بارانی  نگفتم  
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۱۲
        خندانک
        سلام خندانک
        زیبا بود خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۳۷
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و ناتمام بود خندانک خندانک خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸
        سلام و درود
        زیبا بود...موفق و پیروز باشید خندانک خندانک خندانک خندانک
        همایون فتاح(رند)
        جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۴۶
        باسلام واحترام
        قابل ستایش است خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        پیام باقر(چلچله ای)
        يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ۰۵:۱۲
        ۳ پاس و درود به شما عزیزان فرهیخته .
        نقدهای ادبی شما گرامیان عزیز و اساتید فنون ادبی گرما بخش و راهگشایم است .
        ستارگان بزرگی مثل بانو جمیله عجم؛ سرور گرامی عباس علی استکی و همایون فتاح و .... در دب شکشته شعر درخشنده تر از آنند که تشکر و تعریف من اثری در جلوه و شکوه آنان کند.
        با دورودی به بلندای آسمان ......
        (چلچله)
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0