سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        کویرِسینه

        شعری از

        سلیمان حسنی(حامی)

        از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۰۷ شماره ثبت ۶۲۷۳۷
          بازدید : ۴۱۳   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)


        سرِ سنگین‌و دل‌غمگین‌وناشاد 
        کویرِ سینه کِی ، می گردد آباد 
        روانْ‌پاک وگریبانْ‌چاک وفریاد 
        فغانْ از روزگار، ای داد وبیداد 
        شبی‌تاریک‌و رَه‌باریک وبی‌نور 
        بُوَد مقصود،راهی‌مشکل‌و دور 
        نَفَس تَنگ وبه دل جنگ وهیاهو 
        بـــیا و ، کُن اشــاره ، ای پری رو 
        وجودی‌خسته‌دستِ‌بسته‌پاگیر 
        شدم‌از این‌همه،دلـواپسی،سیر 
        دوچشمِ‌خواب‌ودل‌بیتابِ‌رویش 
        صدایی‌نیست‌درگوشم،زِکویش 
        به لب‌نامش ، به‌سینه مِهردارم 
        در اوصـافش هزاران‌شعر دارم 
        منم در بند و بستِ تارِ مــویش 
        دلم پَر می‌کشدهردَم‌به‌سویش 
        چوخواهدجان،کُنَدحامی‌فدایش 
        جهانی منتظر  ،  بهرِ صـــدایش 
        چو در دنیا شَوَد عدلش‌فراگیر 
        شود غرقِ‌سعادت ،کودک‌و پیر
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۲۰:۴۰
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        در وصف انتظار خندانک
        حمیدنوری(احمد)
        دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸
        درود شاعر گرامی
        بسیار زیبا سروده اید
        دست مریزاد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        احمد خدادادی دهکردی
        دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۱۵
        درودبرجناب حسنی بزرگوار بسیارزیبا قلم زدید احسنت
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ۲۱:۲۱
        درودتان 🌺🌺🌺
        جواد کریمی
        سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۲۹
        درود بر شما
        زیبا بود
        ⚘⚘⚘
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0