سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        شرایط

        شعری از

        رامین ارشدی

        از دفتر چهل ارزو نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۶۲۳۹۸
          بازدید : ۹۰۴   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رامین ارشدی



        حاکم عشق سوا کن که دگر جان به نوا افتاده
        بر لبه شیرین سخنم کامی تلخ افتاده
        چشم لیلی به صنا سیل خروشان غم است
        از قضا این دل مجنون به درد افتاده
        کامیه تلخ هوس رخنه به جانم کرده
        عاقبت سوزه ی عشقت به جان افتاده
        فارغ از نغه ی آه شب شیرین سخنم
        بر دل و سیرت لیلا هوسی افتاده
        این همه بغض به شرم از لب لیلایی و من
        لب شیرین به تواف لب یار افتاده
        تو جگر سوزه و غم سازه ی احساس منی
        شرم به رخسار و تو و سیرت من افتاده
        آه مجنون سوق لیلا زند فرهاد بهر شیرین
        همه از شهوت جان است که روا افتاده
        ما زه خاکیم و به خاکیم گران بهر گناه
        صحبت از تیره بلایی است که به بخت افتاده
        عشق چنین باره به دامان تو تغیان کرده
        فتنه بر حرمت دیرینه ی جان افتاده
        گرچه معشوقه و شاهی پی شیدای عشق
        پس بدان طالع عشق است، به قضا افتاده
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۲۱
        خندانک خندانک خندانک
        رامین ارشدی
        رامین ارشدی
        چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۰۸:۰۳
        خندانک
        ارسال پاسخ
        فریبا غضنفری  (آرام)
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۱۱
        🌺🌺🌺
        رامین ارشدی
        رامین ارشدی
        چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۰۸:۰۳
        🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
        ارسال پاسخ
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ۰۷:۴۳
        درود بر شما سروده ای عالیست و موزون
        منتها شما در اکثر مصرع ها قافیه رو رعایت نکرده اید که اگر رعایت میشد
        زیبایی سرودهٔ شما را بسیار بیشتر میکرد
        موفق و پایدار باشید
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0