سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        اجازه میدهی...

        شعری از

        مصطفی مهرانی(امید م)

        از دفتر مینای فسونگر نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۰۴:۱۶ شماره ثبت ۶۲۲۸۲
          بازدید : ۴۴۳   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مصطفی مهرانی(امید م)

        بانو، اجازه میدهی کمی هم تو را آرزو کنم؟
        در این زمانه عجیب، دلم با دلت روبرو کنم؟
        اجازه میدهی بنشینم به تماشای روی تو ؟
        تا بلکه عشق را در صورت ات جستجو کنم؟
        اجازه میدهی از دور دور بخوانم و بخواهمت؟
        شاید ز دور خواندنت، بشود سرّ مگو را بگو کنم؟
        اجازه میدهی دل ام به پای عشق تو فرش کنم؟
        تا این عبوس دل، به یمن عشق تو بذله گو کنم؟
        اجازه می دهی ام توشه برگیرم که برگردی؟
        تا شهر را یکسر به پیش آورم و خوشامدگو کنم؟
        اجازه میدهی داستان سرای عشقمان باشم؟
        خطابه ای بگویم و عالمی همه افسانه گو کنم؟
        اجازه میدهی از حسن و لطف تو سخن گویم؟
        یا بی اجازه ات حقیقت ظلم تو را باز گو کنم؟
        اجازه میدهی یا نمی دهی خواستنت ظلم است
        روزی به چنگ ات آورم و سخت جوابگو کنم
        امید.م 
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۳۶
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۱۱
        خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۰۵:۲۲
        🌺🌺🌺
        سعید میرزامحمدلو
        شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۵۷
        قطعه زیبایی بود
        منتها وزن خوبی نداشت
        زنده باشید
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۴۲
        خندانک 2: خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0