سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    🌻خدا خندید🌻

    شعری از

    علیرضا دادگر

    از دفتر حیات بدون ممات نوع شعر قطعه

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۶۲۲۶۴
      بازدید : ۵۰۱   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    گلی از خاک شکفت
    عالمی از بوی عطرش مست شد
    ماه از شادی شکست
    دلربای عشق او شد،بست شد
    بادها رقصیدند
    شاخه اش بشکست و ازجا رست شد
    نور شد هر ظلمتی
    ناامیدی ازجهان در جست شد
    گریه شد کار فلک
    باورش نیست که سالش شصت شد
    غم ختم خاتم
    یاد او با یاد قرآن هست شد
    🌷🌷🌷
     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۲۳
    سلام دوست خوبم نوشیدم از احساس خوبت افرین خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    علیرضا دادگر
    علیرضا دادگر
    دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴
    ممنونم استاد خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۴۹
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    علیرضا دادگر
    علیرضا دادگر
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹
    خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    مونس ارجمندی
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۱۵
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹
    خندانک
    ارسال پاسخ
    علیرضا دادگر
    علیرضا دادگر
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹
    خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۰۱
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    علیرضا دادگر
    علیرضا دادگر
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۴۷
    ممنونم سیده خانوم خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0