سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        رابسودی باران (3)

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر "مِرلــــــــــــــــــــــوهای کاغذی" نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۶۲۲۴۱
          بازدید : ۵۹۶   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

        در سرانگشتان تو، تعبیرها خُفته است
        ای همیشه سپیده دمان رقصنده ی وهن
        در آونگ بارانهای گرمسیری دستانت
        در میان عصاره ی رخش_ آبی شراب
        هزار اقیانوس نام_آهنگ ، بی_ پروا نهفته است
        .
        .

        چقدر دوست باید داشت
        در تلاوت راز
        گاتهای نسوخته ی شبرا
        که من عاشق تو بودم و بادیه ها در خواب،
        و من چقدر عاشق آشوب ابرهای شکفته ی پرسایی
        ، که متن باغهای معلق بیراهن توست
        .
        .
        .
        بیپایان مأمن گس ، در خواب
        در سایه ی توست
        چه شباهت گنگیست
        میان پیرسالی کاجهای محزون،
        و عریانی کاجیره های دشتهای خزانسای دور
        .
        .
        .
        چقدر لحن، در نام کوچک توست
        فواره ها، چکامه های عبوسیست،
        در برابر طوفان
        که بارگاه عطرستانهای رمنده ی تو_ست
        .
        .
        .
        چه بیدریغ عاشق تواند
        گونه های سنگی کوه...
        شبیه کشتزارهای پریشانی چرخ ریسکهای کبود
        .
        .
        .
        نهایت اعتزال آبی خزه
        ، زیر سایه ی توست
        آسمان سربی غمبار در انحنای زمان
        ، شب تولد هر شهر
        زیر سایه ی توست
        .
        .
        .

        شب رسیدن اسب_ انگیز برفناک خونکده ها
        [ ] لهجه ی بی_پناه کلمه،
        و سبیدارهای عبس،
        تا گاههای شکسته در گرانشی مغلوب
        .
        .
        .

        زیر سایه ی توست
        در سایه ی تو
        در سرانگشتان هر ساز
        سرودنها خُفته است
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0