سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دودی در باد

    شعری از

    هنری داودیان

    از دفتر لمس ژرفا نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۴۹ شماره ثبت ۶۲۱۵۰
      بازدید : ۶۰۶   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر هنری داودیان

     
    شعله رو به کاهش
    فزون دودش
    عمر، دودی در باد
    بازد رنگ تصویرش
    خاطرات درهم برهم
    نداند کدامست به کدامش
    گذشته، رویائی مه الود
    نتواند کردن، لمسش
    مسخ افق
    انتها، در دیدش
    اسیر پتک سئوال
    امدن و رفتن، معنایش
    ... هد
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۰۸
    خندانک خندانک خندانک
    درودبرشما
    زیبا وحکیمانه خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۴۶
    درود بزرگوار
    متفاوت و زیبا ست خندانک
    غلامعلی همایونی (شمیم)
    يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۱۸
    سلام
    زیبا سروده‌اید
    جاودان بسرایید
    موفق و سربلند باشید
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘
    ابوالفضل رمضانی  (ا تنها)
    يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۳۵
    سلام
    فکر کنم این اثر را بعد دیدن این عکس خلق کرده اید.
    چون همه ی حرف ها در تصویر قابل لمس است..البته با زوایای دیگر هم می شود نگاه کرد.
    هرکسی از ظن خود شد یار من...
    خندانک
    سینا دژآگه
    يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۳۸
    سلام و درود جناب داودیان عزیز
    مثل همیشه متفکرانه و در خور تامل خندانک
    درود بر قلمتان خندانک خندانک
    صحبت  پارکی ( صُبی )
    يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۱۶

    شاعر گرانمهر
    جناب هنری عزیز
    با سپاس از این اثر ناب
    مسخ افق
    انتها، در دیدش
    اسیر پتک سئوال
    امدن و رفتن، معنایش
    سلام
    عمادالدین صفائی(صاد)
    دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۱۷
    جناب هنری عزیز....
    سلام...
    متفکرانه و زیبا...
    درود خندانک
     موسی عباسی مقدم
    دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۴۳
    درود بزرگوار زیبا بود خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0