سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        بهم شک نکن

        شعری از

        حمیدرضا عاشوری (حامی)

        از دفتر baran نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۵۱ شماره ثبت ۶۱۹۶۱
          بازدید : ۱۰۸۴   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
        آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)

        بهم شک نکن وقتی پیش منی
        میدونی نباشی یه دنیا غمم
        میدونی کنارت در ارامشم
        تو باشی زیادو نباشی کمم
        بهم دل بده تا که قلبم بره
        با چشمای تو روی مرز سقوط
        بذار این تب لعنتی بشکنه
        برای همیشه تموم شه سکوت
        بهم شک نکن وقتی میگم فقط 
        که تاریکیام با تو روشن شده
        اگه باورم کردی اینو بدون
        واسه داشتنت دل مصمم شده
        نفسهات واسه زندگیم کافیه
        که این بهترین روز تقویم ماست
        بیا لحظه عشقو باور کنیم
        بهم شک نکن روز تصمیم ماست 
        بهم دل بده وقتی میگم فقط
        که تاریکیام با تو روشن شده
        اگه باورم کردی اینو بدون 
        واسه داشتنت دل مصمم شده
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۳۸
        خندانک
        سلام خندانک
        ترانه ی زیبایی است خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۵۹
        درود بزرگوار
        ترانه زیبایی است خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۲۵
        درود خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0