سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بعد تو

    شعری از

    مسعود کرمزادی(آمور)

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ۰۲:۳۵ شماره ثبت ۶۱۷۸۴
      بازدید : ۵۸۹   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مسعود کرمزادی(آمور)

    جهانم بی تو شبیه دنیایی است
    که پایان گشته از هرآنچه از توست
    ای کاش عشق را پای رفتن بود
    هزار اعضای درونم،عاشق یک توست
    تو که با همه دردم،میروی و میروی
    درمان این درد، برگشت یک توست
    خمار یک‌نگاه ازتو،چیزی نسازد مرا
    شاید به مستی،باور کنم خیالم واقعا توست
    تو همان تصمیم درستی،که به اشتباه گرفتم
    در پشت این دلم،دنیایی از توست
    بعد تو من نمیمیرم،زندگی میمیرد
    زندگی که تمامش وصل پای توست
    آنگاه که هوای بی تو به ریه هایم برسد
    تمام وجودم میفهمد که وقت رفتن توست
    قلبم میفهمد که کارش بیهوده است
    حتی او هم نا امید از زدن بی توست
    تا زنده ام دردت رابه هزار درمان نمیفروشم
    دردی که تنها یادگار از توست
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۴۵
    سلام

    دلنوشته ی زیبا و قابل تاملی ست مرحبا
    یادِ کتاب ِ " دردجاودانگی" افتادم و خلق الانسان فی کبد

    سلامت باشید و سرافراز خندانک خندانک خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۵۶
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۲
    خندانک
    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
    يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۷
    دل سروده ی دلنشینی است خندانک خندانک
    نیره ناصری نسب
    شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۱۱
    درود بر شما بزرگوار
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0