سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    حواس

    شعری از

    کامران موسوی

    از دفتر ندای باران نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۶۱۳۲۲
      بازدید : ۴۸۳   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر کامران موسوی
    آخرین اشعار ناب کامران موسوی

     
     حواسم برگشته بود 
    تا تو را 
     در خانه ببیند 
     
     اما حواس یک الزایمری دمدمی ست 
     
     
    کامران موسوی
    آذر/96
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۱۲
    درود بزرگوار
    زیبا و جالب بود خندانک خندانک
    کامران موسوی
    کامران موسوی
    يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۰۳
    سلام و ممنون جناب استکی گرامی خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۵:۳۰
    درود برشما جناب موسوی
    قلمتان همواره مانا
    کامران موسوی
    کامران موسوی
    يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۰۴
    درود بانو جان
    سپاس از مهر خوانش خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    روح اله سرداری
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
    خندانک خندانک خندانک
    کامران موسوی
    کامران موسوی
    يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۰۵
    درود جناب سرداری عزیز
    تشکر خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۳۸
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    کامران موسوی
    کامران موسوی
    يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۰۳
    درود فراوان بانو جان خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0