سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      زلف تو

      شعری از

      حسین مشهدی فراهانی

      از دفتر سایه مهتاب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۱:۱۵ شماره ثبت ۶۱۱۰۱
        بازدید : ۴۱۲   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین مشهدی فراهانی
      آخرین اشعار ناب حسین مشهدی فراهانی

      زلف تو وای که با حال پریشان چه نکرد
      چشم مستانه که با گرمیِ ایمان چه نکرد
       
      عشق می خواست که آرامش طوفان باشد
      وای از عشق که با رندِ غزلخوان چه نکرد
       
      آمدم در دل تو گاه که مهمان باشم
      بنگر این عشق که با حرمت مهمان چه نکرد
       
      دوش در خواب منِ تب زده مهمان بودی
      تا سحر با منِ غمدیده که هذیان چه نکرد
       
      عهد می بستی و پیمانه فرا روی تو بود
      وقت بیداری و آن سستی پیمان چه نکرد
       
      جان من در طلب عشق به آسانی رفت
      بعد از آن عشق که با قامت بی جان چه نکرد
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۳
      خندانک خندانک خندانک
      سلام خندانک
      بسیارزیبا بود
      احسنت خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۳۶
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
      نادر مسلمی (  ن م قطره )
      دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۳
      خندانک خندانک خندانک
      سیاوش باران
      دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۴
      دوش در خواب منِ تب زده مهمان بودی
      تا سحر با منِ غمدیده که هذیان چه نکرد
      خندانک
       موسی عباسی مقدم
      دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۱۷
      درود بزرگوار خیلی زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      سیداحمدسیدصالحی لنگرودی
      سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۳
      دوش در خواب منِ تب زده مهمان بودی
      تا سحر با منِ غمدیده که هذیان چه نکرد
      درود برشما خندانک
      مصطفی مشهدی بی نشان
      شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۲۸
      سلام خندانک خندانک خندانک دوش در خواب من تب زده مهمان بودی عالی بود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0