سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    لحظه ی دیدار

    شعری از

    نسرین نوروزی

    از دفتر دل واژه ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱ شماره ثبت ۶۱۰۳۸
      بازدید : ۴۶۲   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر نسرین نوروزی

    از چشم در چشمش شدن هربار می ترسم
    از قلب ویران گشته در آوار  میترسم
    درگیرودار عقل و احساسی نفس گیرم 
    از دربه در بودن در این‌تکرار میترسم
    هی با خودم گفتم که روزی میروم اما
    از بازی احساس این بیمار میترسم
    گفتم صبوری در غم عُشاق کافی نیست
    از چشمهای تا سحر بیدار  می ترسم
    عکس کسی بین بهشت و دوزخم افتاد
    از برزخ این عشق ناهنجار میترسم
    گفتم در این دیدار معنای جدایی باش
    از برق چشمانش در این دیدار می ترسم
    نسرین_نوروزی
     
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۱۶
    درود بانو
    غمگین و زیباست خندانک خندانک خندانک
    ابوالفضل رمضانی  (ا تنها)
    شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۴
    خندانک خندانک
    احمد خدادادی دهکردی
    شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۲۱:۳۹
    درودبر بانو نوروزی گرامی غزلتان خیلی زیبا بود
    احسنت
    محمد خسروی فرد
    شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۲۳:۳۸
    درود بانو
    عالی و با احساس
    خندانک خندانک خندانک
    حمیدنوری(احمد)
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
    درود بانوی گرامی
    سروده ی زیبایی بود
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    رامین ارشدی
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۲
    سلام و درود واقعا غزل زیبایی بود
    سربلند باشید خواهر ارجمند خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۲۲:۰۳
    درود برشما خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    داریوش آقایی
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۲۲:۱۷
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    دادا نه سرین ده س خوه ش
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0