سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بعد از تو از دلم گله سر زد ...عزیز جان!

    شعری از

    مریم صفری

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۵ شماره ثبت ۶۰۹۱۵
      بازدید : ۳۰۵   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مریم صفری

    بعد از تو از دلم گله سر زد عزیز جان ،
    شادی بدون حوصله پر زد عزیز جان !
    می رفتی از خیالم، اگر گریه می گذاشت!
    شب شد دوباره یاد تو در زد عزیز جان،
     
    از تلخی نبودن تو می نوشتم و ..
    نامت به این ترانه شکر زد عزیز جان !
    بردم تو را میان حریفان ولی غمت 
    خیلی به جان خسته ضرر زد عزیز جان !
     
    گفتی نشو اسیر خرافات، خب ببین 
    دشمن به ما چه ساده نظر زد عزیز جان !!!
    چیزی نمانده بود تو هم عاشقم شوی ،
    بر طالعم قضا و قدر زد عزیز جان !
    خوردم ز جای خالی تو زخم و... مُردنم
    باید در این زمانه بیارزد عزیز جان !
    #مریم_صفری
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۶
    درود بانو
    بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک خندانک خندانک
     موسی عباسی مقدم
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶
    درود بر بانو صفری عزیزخیلی زیبا بود بزرگوار خندانک خندانک خندانک
    یونسی یونس
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸
    عرض ادب و سلام ...
    بی نهایت زیبا و موزون
    بادرونمایه ی غنایی....احسنت خندانک
    روح اله سرداری
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۵
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    امیر ابوالفتحی
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۳۷
    درود شاعر گرامی،بسیار زیبا و پر احساس سروده اید،سپاس🌹
    م مومنی
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۲۱:۵۱
    خندانک خندانک خندانک
    جواد کریمی
    سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۱:۰۹
    درود بر شما بانو⚘⚘⚘
    بر طالعم قضا و قدر زد عزیز جان!...👌
    عالی بود🌹🌹🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0