سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        طوفان

        شعری از

        معصومه عرفانی (عرفان )

        از دفتر کلبه تنهایی مادر بزرگ نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۶۰۶۹۶
          بازدید : ۶۵۵   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر معصومه عرفانی (عرفان )
        آخرین اشعار ناب معصومه عرفانی (عرفان )

        ھمچو طوفان دلکم گاه به ھم میریزد
        کنج بیغوله چو اشکم ھمه دم میریزد
        دیدی گردون نگشت وفق مرادم یک آن
        تا بکی اشک دل من به قلم میریزد
        کاغذم رنگ گل لاله گرفت میدانی ؟
        خون این دیده و دل را که به یم میریزد
        دل شوریده و محنت کش مجنون مرا
        ھمچو باران زده ویرانه به نم میریزد
        گل باغ دلت (عرفان) چه شد ، خشکیده ؟
        زیر آواره ھمه غصه و غم، میریزد
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        همایون فتاح(رند)
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۲۰
        دل واله وشیدای کلامت به تجلی است خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۹
        درود برشما خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۹:۵۵
        درود برشما مهربانو
        بسیار زیبا و دلنشین و البته حزن انگیز
        خندانک : خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالفضل رمضانی  (ا تنها)
        شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۲۳:۵۱
        درودتان استاد عزیزم
        خواندمتان
        لذت بردم
        سپاس گزارم خندانک خندانک
        احمد خدادادی دهکردی
        يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
        درودبر بانو عرفانی گرامی زیبا بود غزلتان احسنت
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0