سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      زن شدن جرمی ست بی شک تا ابد بر گردنت

      شعری از

      سمیه حسام

      از دفتر واژه های بی بلوغ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۲۵ شماره ثبت ۶۰۵۹۲
        بازدید : ۲۹۱   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمیه حسام

      اشک می بوسد لبان سرد و خاموش تنت
      زن شدن جرمی ست بی شک تا ابد بر گردنت
      عاشق این درد شیرینی ولی آغوش او
      لکه ی ننگی شده امروز روی دامنت
      سالها هم خوابگی در پای یک امضای خیس
      بسترت حالا شده تابوت وقت مُردنت
      آینه کز کرده در کنج اتاق و سایه اش
      رنگ تاریکی زده بر روزهای روشنت
      باد می آید، جنون گل می کند با قرص ماه
      قرص های دیگری در مشتهای اَلکَنت
      باز می گردد دوباره مشتها از کام و بعد
      حس گندمزار می گیرد تمام خرمنت
      باد می اید، جنون می آید و، خرگوش ها
      می گریزند و تو می مانی، تو و پیراهنت
      باد رفته، خرمن موها، و قرص ماه هم
      رد ناخن های بسیاری ست بر روی تنت
      #سمیه_حسام
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۳۸
      درود بانو
      غمگین و زیباست خندانک خندانک خندانک
      وحید کاظمی
      دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۵۲
      خندانک خندانک خندانک
      باقر رمزی ( باصر )
      دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۱۶
      سلام و درود به شما فرهیخته و ادیب گرامی خندانک خندانک خندانک
      لحظاتی در سروده ناب شما مهمان بودم خندانک خندانک خندانک
      آفرین بر طبع خوش حضرتعالی خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
       موسی عباسی مقدم
      دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴
      درود بر شما بسیار عالی بود خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۲۱
      درود برشما
      بسیار زیبا بود

      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0