سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        یاری

        شعری از

        میثم نخعی

        از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۴۰ شماره ثبت ۶۰۵۸۴
          بازدید : ۴۹۰   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میثم نخعی

        اصلا انگار خدا دست مرا میگیرد / تا که چشمان من و برق نگاهت گیر است
         
        سلام.. هرچه سریعتر نام و فامیلی خودرا تکمیل کنید.. مدیریت سایت!!
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        احمدی زاده(ملحق)
        سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۳
        سلام به سایت ادبی شعرناب خوش امدید مقدمتان گلباران خندانک خندانک خندانک
        لطفا هرچه سریعتر نام و فامیلی حقیقی یا مستعار کامل خودتان را درج کنید متشکر می شویم ... مدیریت سایت
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۴۸
        خوش آمدید خندانک خندانک خندانک
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۱۹
        درود!

        به شعر ناب خوش آمدید. خندانک

        زیبا سرودید خندانک خندانک
        باقر رمزی ( باصر )
        دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۲۲
        سلام و درود به شما فرهیخته و ادیب گرامی خندانک خندانک خندانک
        لحظاتی در سروده ناب شما مهمان بودم خندانک خندانک خندانک
        آفرین بر طبع خوش و روان شما خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        ناظر توحيدي ثمرين
        دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴
        درود
        بسرایید سرودن زیباست وشما بااین بیت نشان دادید می توانید خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۲۵
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        منوچهر مجاهدنیا
        سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۵۴
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک به شعرناب خوش آمدید.
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0