سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        یگوچراقدم زدم

        شعری از

        کریم لقمانی سروستانی

        از دفتر s@rv نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸ شماره ثبت ۶۰۴۹۲
          بازدید : ۴۸۱   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی

        نشسته ام به کنج خود ، چراسری نمی زنی
        گذرکنی به کوچه ام ، ولی دری نمی زنی
        چنان غریبه ها شدم ، نگاه به ما نمی کنی
        دلِ شکسته ی مرا ،  کمی دوا  نمی کنی
        چه بی ثمرشدم دگر ، دراین خزان بی صفا
        که مرده عشق وعاشقی، بحای او شده جفا
        دگرهوای رفتنم ، گرفته حال و روز من
        که بار غصه ها وغم ، نشسته روی قوزمن
        پرنده ی خیال من ، شکسته بال وپرشده
        دراین دیار بی فروغ، اسیرودربه درشده
        بگوچرا قدم زدم  ،  کنارساحل وصال
        بسان میوه ای شدم ، همیشه دبش وتلخ وکال
        **==**==**==**
        مپرس حالم که مقهورم
        نه نای گفتنم باشد ، که هجرانی عیان دارم!
        دگر تاول زده
        این واژ ه های سست  وبی معنا!
        غزل همچون کلاف کورو سردرگم
        چروکیده هجاها بی ردیف ووزن
        درابیات بی حاصل
        ومن لبریزیک اندوه بارانی
        که سُر خوردم
        درگرداب عشقِ بی سرانجامی
        چه ایامی که  ها  کردم به دستانی یخ کرده
        نوشتم روزوشب اشعارفرسوده
        پاک کردم ، خط خطی کردم
        بازهم تکرار ...!
        تا بدانددرسرم
        حال وهوای عاشقی باشد
        ولی اورفت
        درآغوش شعردیگری خوابی
        s@rv
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0