سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        غاصب

        شعری از

        رقیه غفاری

        از دفتر بزرگراهی که به تو نمی رسد . نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۲۱:۰۲ شماره ثبت ۶۰۰۵۴
          بازدید : ۷۵۰   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
        ای غاصب مَسندنشین دل!
        چرا نمی گذاری و نمی‌گذری؟
        این ملک ازآنِ دیگری‌ست.
        مالکی ازل تا ابد
        هم‌پیمان «الست».  
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۵:۳۴
        سلام بانوی عزیزم خندانک
        کوتاه زیبایی بود خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۱۷
        درود بانو
        جالب و زیباست خندانک خندانک خندانک
        وحید کاظمی
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۰۵
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        فريدوني ( شهزاد)
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۷:۳۷
        خندانک خندانک
        ابوالفضل رمضانی  (ا تنها)
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۲۵
        خندانک خندانک خندانک
        علی کارگر( پیرو)
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۴۶
        بگذار و بگذر
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        سیده نسترن طالب زاده
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴
        درودتان،همبیمان الست
        خندانک
        بسیار وزین و بیتا و احساسمندست، شعرتان
        و باید تامل بسیار نبود، هنرمندانه و ارزشمند و اندیشه محور میسرایید
        خندانک خندانک
        سیدابراهیم میری ((سید))
        سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۸:۲۶
        درود برشما
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۰۷
        سلام بانو غفاری خوش آمدید
        بسیار عالی خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0