سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        تک خط ها

        شعری از

        حلیم نژند

        از دفتر مهرین ماه نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۱۲ شماره ثبت ۵۹۸۱۵
          بازدید : ۴۹۷   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حلیم نژند

        چی تعبیرت کنم!؟ تو بالاتری.
        سر هر قشنگی به پیشت خم است.
        حضورت خجل کرده مهتاب را.
        کلکش به دندان میگزد؛ هرکه ترا یک بار دید.
        خیال و جنون است که معنی شوی.
        در تو هزار زنبور شهد و عسل چکانده.
        رسد آنچه بر تو که خواهنده یی.
        ز تو آباد شود تصویر رویات.
        گره کور خورند با تو؛ قطار های خوشبختی.
        طلایی تر شوند از تو تمام نقره سنجی هات.
        ترا آن سان رسد شخصی که هرگزت نرنجاند.
        سراغت هیج غم ناید؛ چنانت شادی افزاید, که قلبت پاک آساید.
        نرسد هرگز بر تو زگزند هیچ گزندی.
        زتو آباد شود تصویر رویات.
        سلامت باشی و از خوشی لبریز.
        تو شاهدوخت شهر ظرفشانی یی.
        تو آنی که هرگز ندیدم به چشم.
        ترا میشود در خودت دید و بس.
        بر آنم که خوشبخت بسازم ترا.
        چی باید نمود با گل روی تو.
        نمیگنجی در حرف های سترگ..توخیلی ظریفی تو خیلی بزرگ.
        ترا دردی هرگز نباید که باد.
        شمایل تر از هر ترنم تویی.
        بمانی چنانی که آن سان خوشی..بیابی به مثل عروسان خوشی.
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۸:۲۴
        درود گرامی
        دلنوشته زیبایی است
        خندانک خندانک خندانک
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۲۰:۳۳
        درود برشما جناب نژند
        شعرنیمایی بسیار زیبایی سروده اید
        قلمتان سبز
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0