سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      اندوه این پاییز....

      شعری از

      مهتاب ایزدسرشت (مه)

      از دفتر مهتاب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۰۹:۴۴ شماره ثبت ۵۹۴۹۰
        بازدید : ۴۰۵   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهتاب ایزدسرشت (مه)

      من از اندوه این پاییز می ترسم
      دلم،
      گلهای زردش
      نفرت واندوه. 
      نفس،درسینه ام
      چون شاخساری زرد محبوس ست
      ،، 
      باد در هر شاخه ای نالیده
      جای عشق،نفرت
      مجنون اندوهی
      به شیدایی...
      لیلایی آرامی ،که جانش را فدای
      عشق مجنونش کند
      از خاک می خواهم...
      خدایا آه می خواهددلم،فریاد می خواهد...
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      نادر مسلمی (  ن م قطره )
      شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۰۷:۰۷
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۳۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مهتاب ایزدسرشت (مه)
      يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ۰۵:۳۰
      با سلام
      وتشکر بی حد وتسلیت ایام محرم
      ازهردو بزرگوار...
      پاینده باشید خندانک
      سیدابراهیم میری ((سید))
      دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۰۶
      دورد بر شما
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمدعلی جعفریان(عاشق)
      دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷
      سلام


      زیباست بانو


      خندانک خندانک خندانک خندانک
      سیاوش اسفندیاری
      دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      احسنت ومرحبا خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۳۲
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0