سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        غدیر

        شعری از

        سجاد صادقي

        از دفتر مشق عشق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸ شماره ثبت ۵۹۰۱۶
          بازدید : ۷۲۸   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سجاد صادقي
        آخرین اشعار ناب سجاد صادقي

        دنبال مطرح کردن امری خطیر است
        جایی که یک عمر است درگیر کویر است
        امروز باید گفت با این حاجیان که ...
        برگشته اند از حج و فردا نیز دیر است
        فریاد باید زد که این دستی که بالاست
        دست علی مرتضی دست امیر است
        امروز ، روز جانشینی نبوت ...
        امروز ، روز عالی عید غدیر است
        وقتی که دستش رفت بالا دید دنیا
        که آسمان هم روبه رویش سر به زیر است
        #سجاد_صادقی
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        سلام
        زیبا قلم زدید خندانک خندانک خندانک
        عید سعید غدیربرشما مبارک باد خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۶:۲۴
        درود گرامی
        عیدتان مبارک خندانک خندانک خندانک
        نیلوفر (دختر پاییز)
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
        خندانک خندانک خندانک خندانک :32 زیبا بود
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۳:۱۹
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۷:۰۷
        سلام و درود حضور دوست گرامی جناب سجاد صادقی
        سروده ای زیبا با محتوایی زیباتر
        موفق و پیروز باشید
        عیدبر شما مبارک
        🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


        نیره ناصری نسب
        جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        درود بر شما بزرگوار
        عید غدیر بر شما گرامی باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0