سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        عدالت حبس گردیده

        شعری از

        کریم لقمانی سروستانی

        از دفتر s@rv نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۵۸۷۳۸
          بازدید : ۴۰۷   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی

        دراین وادی که جرعه جرعه
        عشق وعاشقی مرده
        تورابازیچه ی احساس میخواهند
        بعدازآن
        همچون قاب بی عکسی شوی
        آویز برمیخی خمیده
        روی دیواری که آواراست !
        یکی باید بگوید
        هی ، چرا اصرار؟
        بروگم شو درودن خود
        که بودن غیرِ حس تلخ وناکامی
        نباشد مامنی برتو!
        مگردیوانه ای ؟
        مکن انکار ، بشکن قلم با شعروشورت را
        غیرازاین ،
        تمام واژه ی شعرت به غم آغشته میگردد!
        نمیدانی ؟
        چراغ عاشقی خاموش میباشد!
        گه با به به وچه چه
        وگاهی زیرسندان قضاوت خُردمیگردی
        چون عدالت حبس گردیده!
        **==**==**==**
         وقت زاییدن غم شد ، ولی قابله نیست
        کودک ازغصه فناشد،دگرحوصله نیست
        راه او دورو دراز است ، که آنجا برود
        کم بگو خانه ی ماما، چنان فاصله نیست
        ناتوان گشته ،  چگونه برود تا آنجا
        که بگویم بِبَرد غم ، اگر قافله نیست
        بچه ول ول بزند ، درشکم وُ زارزند
        مادرطفلک بدبخت ، که او فاضله نیست
        ماکه گفتیم وکسی قصه ی ما گوش نداد
        غم بمیرد، که این راه حلِ مسیله نیست
        s@rv
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0