سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    زبان درازی

    شعری از

    سمانه عبدی(مِه)

    از دفتر خواب نوع شعر پریسکه

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۳۲ شماره ثبت ۵۸۳۲۱
      بازدید : ۱۸۶۰   |    نظرات : ۱۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سمانه عبدی(مِه)
    آخرین اشعار ناب سمانه عبدی(مِه)

    دهان پنجره باز
    پرده ی اتاقتان
    برایم زبان درازی میکند
    زندگی گرمی داری
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۰۸
    درود بانو
    جالب و زیباست خندانک خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۲۶
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    حسن لطفی
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰
    چه رقص
    گرمی
    اینجا واژه ها کردند با همراهی قلمت
    به غزل هام سر بزن بانو
    حسن گائینی (رزاس)
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۰۹
    درود مهرآفرین

    برده های فحش دهانم
    زبان در می آورد
    کبوتری میان تباهی پنجره...
    هنجار دوشیزه ای در مرگ شراب
    شب تاب لهیدهٔ اندیشه های بلند

    ح.رزاس
    با احترام

    سیدابراهیم میری ((سید))
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۴
    درود
    فوق العاده زیبا بود
    دید زیبای شاعر و استعاره بجا
    و راز ی نهفته در شعر که خواننده باید کشف کند
    ارتباط پنجره باز و گرمی زندگی
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ناظر توحيدي ثمرين
    چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۲۱
    خندانک
    سلام
    کوتاه قشنگی بود خندانک
    جواد مهدی پور
    چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۱
    درود بر شما بانو عبدی گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    محمدکریمی (پویا)
    چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۵۷
    درودبانو
    زیباست

    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0