سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      هنوز مست ازان شبم

      شعری از

      منوچهر کرجی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۶ شماره ثبت ۵۸۲۶۱
        بازدید : ۲۹۰   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منوچهر کرجی

      ــــــــــــ نام سروده  ــــــــــــ
      گرچه هنوز مست ازان شبم
      گهی گریان و گهی خنده بر لبم
      گهی بیاد ان رفته ازیاد
      گهی نا لان و گریه در تبم
      لنگ لنگانیم بساز هر تازی
      که گرفتن فرهنگ را ببازی
      هزاران درودت باد ای مسافر ابد
      وای از این ابله هان در مکتب قاضی
      مرهم کو تا زخم دل در مان کنم
      تن زنده را نثار تن بی جان کنم
      چون قامتم را از خاک وطن سرشتم
      شرح حال این بد اختر را نوشتم
      ائین و کیشی ندارم در این جهان خطی
      تا جهان ارام نبینم و خاک در پاکی
      این همه جرم و خطاهای بسیار
      بدل ماند دیده در ارزوی دیدار
      مرگ به این ایده و این تعصب
      که همه عقل رمیده بی بصرو محتسب
      به تیغ تازیان سواران کشته تا کی
      به ساز نا کسان رقصیدن تا کی
      ـــــــــــــــــــــــــــــ ۵/۱۶ / ۹۶ ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
      ـــــــــــــ درود بر ان عزیز ره دورـــــــــ
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹
      خندانک خندانک خندانک
      سیدابراهیم میری ((سید))
      يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۵۱
      درود
      رقص قلمتان جاوید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0