سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ماهِ پر آوازه ی من

        شعری از

        حامد بیدار کهنمویی

        از دفتر معمولی نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۰۹ شماره ثبت ۵۸۱۹۵
          بازدید : ۵۰۱   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی

        ریشه دواندی ب دلم 
        سرو تر و تازه ی من
        شیشه عمرم تو شدی
        ماهِ پر آوازه ی من
         
        بر لب خشکیده من 
        مشک پر از غازه زدی
        بر تن این مُرده روان
        عافیتِ تازه زدی
         
        قُوتِ این دیده ی تر 
        دستِ حریرت، پریا 
        کاش که روزی برسد
        خشک کند دیده ی ما
         
        بیدل و مجنون شده ام
        طبل و نی انبون شده ام
        دورم از این مرز و مکان
        بیدل و افیون شده ام
         
         ماتم و مبهوت کنون
        دیده به دیدارِ تو خون
         دیده به پایتت ننهم
        تا نشود پای تو خون
         
        خاطره ی خاص تویی
        خواهش و درخواست تویی
        آس تویی یاس تویی
        گوهر و الماس تویی
         
         من که پر از خالی و تو 
        پر شده در خالیِ من
        مه رخ مه چشمِ جهان
        محو نما خالیِ من
         
        آب بر آتش شده ام
        رستم و آرش شده ام
        راست کمر همچو کمان
        گرز سیاوش شده ام
         
        دشمن اگر چپ نگرد 
        چپ بکنم هستی او
        بشکنم از پشت و میان
        ساغر و سر مستی او
         
        من تو بخواهد تو چرا
        نیست پیِ همچو منی
        شهرت این ماه زده
        صحبت هر انجمنی
         
         
        ( شعری با قالبهای در هم با تشکر از مولانا 😀)
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۹
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        سیدابراهیم میری ((سید))
        جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۱۲
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        الناز حاجیان (مهربانی)
        يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ۲۰:۲۷
        زیبا و پر از احساس درودها بزرگوار خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0