سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      فصل تردید

      شعری از

      کاوه پارسا

      از دفتر فصل تردید نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۵۷۷۷۴
        بازدید : ۵۹۵   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کاوه پارسا

                               فصل تردید
      ببین نگاه زیبایت غوغا میکند       شب در بی کرانگی تو حاشا می کند
      تو ان درخت سبز        در جنگل های شمالی
      تو مثل نسیم خنک          در حوالی خیالی
      از دست نگاهت دلم پرپر شد     نگاهم سوخت / پاهایم لنگ شد
      از عاشقانه های تجریش        تا بازیگر فیلم سایه خورشید
      تو که بودی خدا را               در کوچه های تو می جستم
      صدای اب/ سوسوی زنجره ها    تو را در کهکشان بی پایان می جستم
      ای ستاره دنباله دار      ای سالار طلایه دار
      با لبخند تو ابرها می بارند     برف به ارامی روی زمین می بارد
      صدای ملودی ارگ های واتیکان    مرا با خود به اسمانها می برد
      دکلمه های ویکتور هوگو  مرا      به باغ پرواز می برد
      پرواز پایانی است      بر فصل تردید
      شاد باش که            خوشحالی همین حوالی است
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سیدابراهیم میری ((سید))
      جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۶
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0