سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        رد پا

        شعری از

        عبدالوهاب (خزان)

        از دفتر خزان نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۳۴ شماره ثبت ۵۷۴۰۰
          بازدید : ۵۸۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عبدالوهاب (خزان)
        آخرین اشعار ناب عبدالوهاب (خزان)

        رد پای دلبری در کوی ما جا مانده است
        تازه فهمیدم که دل ، در زیر آن پا مانده است
        کردم از دنبال جا پا تا حریم کویشان
        دیدم از هجران او آشوب و بلوا مانده است
        ***
        در فراق یاد تو شمع وجودم شعله زد
        هستی ام آتش گرفت و تارپودم شعله زد
        چون شدم آواره ی کوی تو ای شیدای من
        زین غم هجران تو بود و نبودم شعله زد
        ***
        دیشب ای شیدای من، این دل سراغت را گرفت
        بلبل طبعم هوای برگ و باغت را گرفت
        من ندانم دلبری یا دل به یغما می بری
        با نگاهی جان و تن، چون لاله داغت را گرفت
        ***
        این دل رویایی ام در آرزویت خفته است
        رای خود در وصف تو هر آنچه داری گفته است
        شانه هایم در فراقت اشک ماتم دیده اند
        تا نبیند روی ماهت را خزان ، آشفته است
        ***
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۳۹
        درود گرامی
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
        سینا دژآگه
        شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷
        سلامم و درود بزرگوار
        بسیار رزیباست
        احسنت و دو صد درود
        پیروز باشید
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸
        درود برشما
        بسیار زیبا بود
        خندانک خندانک خندانک
        صحبت  پارکی ( صُبی )
        شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ۲۱:۵۲

        شاعر گرانمهر
        خواندم
        لذت بردم
        متشکرم
        سلام
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0