سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        راز زندگی

        شعری از

        صحبت پارکی ( صُبی )

        از دفتر رنج طلوع نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۵۷۲۰۵
          بازدید : ۷۶۹   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
        آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )

        نازنینا !
        آفتاب
        پرو بالش را تکانده !
        قرار ما ن
        پنهان شدن
        در قاب غروب نبود..
        /
        ۲
        آمدی
        سقف کوچه باز شد
        گفته بودم
        همزاد ماهی
        /
        ۳
        من
        در غروب
        سایه ام بلند
        قد کشیده است
        تا لبه ی تاریکی
        /
        ۴
        نگاه اش را باریک کرد
        جذابیت چشمهایش
        دو چندان شد
        این بود
        حدیث آینه
        از یاس موهایم
        /
        ۵
        شب دراز می کشد
        و تو ایستاده ای
        با تر کیبی تازه
        در ادراک مستحیل تخت!
        /
        ۶
        کلبه ای
        در جنگل
        من و بی تابی می
        ماه و محبوبه ی شب
        نا گهان قلب!
        /
        ۷
        پنجره
        از ماه
        تهی شد
        بستر م
        پر شد
        ازمهتاب
        /
        ۸
        جلوه ی رازجهان است
        معمای وجود
        من در این
        معرکه
        اسرار خدا را دیدم
        /
        میان من واین همه
        بغض پرواز
        تنها کبوترم !
        در آسمان باز می پرد
        چه بگویم!
        ۹
        /
        اقتدا کن
        به طلوع
        تو
        به اندازه ی یک فاصله
        از شب دوری
        /
        ۱۰
        پرتوی خاموش
        از انعکاس آینه زمان
        زلالی پنهان
        در جویبار خزان
        /
        ۱۱
        گر
        بپرسی
        از من دیوانه
        راز زندگی
        گویم اش:
        خوابی ست پرسشان
        در خور تعبیر نیست
        /
        ۱۲
        شیون باکره ی باد
        در هوای مرده ی باغ
        پر می شود- بهار
        با گل های سوگوار
        عکس ‏‎Sobi Sohbat‎‏
        ۱۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0