سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آیینه و گل

      شعری از

      سید حسام حسینی ارسنجانی

      از دفتر باران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۳۵ شماره ثبت ۵۶۶۱۹
        بازدید : ۶۰۰   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
      آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی

      وصف اوصاف تو از اهل هنر می آید 
       
      ماه نو با تو چه زیبا به نظر می آید 
       
      خوب دانست همان کس که تو را داد به من 
       
      گل فقط بر لب باغت به ثمر می آید 
       
      هر چه غیر از تو به اندیشه رسد می دانم 
       
      زندگی با همه خوبی به هدر می آید 
       
      آمدم تا بسرایم غزلی از رخ تو 
       
      گر چه عمرم سر این کار به سر می آید 
       
      غیر آیینه و گل هیچ نفهمید کسی 
       
      صورت و چشم تو با هم چقدر می آید 
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۲۶
      درود گرامی
      غزلی ناب و زیباست خندانک
      سید حسام حسینی ارسنجانی
      سید حسام حسینی ارسنجانی
      پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵
      سلام و ممنون از خوانش شعر م مانا باشید دوست عزیز
      ارسال پاسخ
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹
      .



      درود بر شما

      خندانک خندانک خندانک
      سید حسام حسینی ارسنجانی
      سید حسام حسینی ارسنجانی
      جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۱۷
      بیکران سپاس از لطف شما دوست عزیز
      ارسال پاسخ
      سیاوش اسفندیاری
      شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۲۴
      آمدم تا بسرایم غزلی از رخ تو

      گر چه عمرم سر این کار به سر می آید خندانک

      درود و احسنت جناب ارسنجانی
      سید حسام حسینی ارسنجانی
      سید حسام حسینی ارسنجانی
      شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۳۵
      بیکران سپاس از لطف شما دوست عزیز
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0