سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        شهاب ثاقب ....

        شعری از

        طاهره حسین زاده (کوهواره)

        از دفتر محاق نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۱۸ شماره ثبت ۵۶۴۰۶
          بازدید : ۱۹۸۹   |    نظرات : ۴۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)

        سنگینیِ بُغض ِ  حایلی ... پُشتِ گلوست 
        گر خنده ات  از  دور  رسد ... تازه سبوست 
         
        من جُز  رَهِ  رستگاری ات ... رَه نَرَوَم 
        (حبّ ِ تو ) عطای رحمت از درگَهِ اوست ....
         
         
        **************
         
        تمام ِ  ماهیّت  و  وجودم 
        (دعا) گردد ....
        از برای شادزیستن ات ......
        معراج   دست  و  ....
        دریا چشم ............................
         
        **************
         
        یگانه خدایا !
        شهابِ ثاقبم  گردان 
        به جان 
        تا هر آن ابلیس و اِفریط و شیطان 
        بِرانَمَش
        از  برای  لبخندَش 
        " وَ اِن یَکاد"  خوان ..............
         
         
        **************
         
        از دل نگویید که 
        دلم  با وسعتِ تاریخ 
        گرفته ست .....
        چونان انبارِ شن های رُسین رُخسار
        که کوه گشتند ....
        قلبش آتشفشانِ تبدار .............
         
         
         
        افریط  از  افراط  می آید و با عفریت فرق دارد .
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0