سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        خیالت کشته خوابم را...

        شعری از

        سینا دژآگه

        از دفتر دفتر خاک خورده نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۳۲ شماره ثبت ۵۶۲۵۹
          بازدید : ۱۷۲۷   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        چه در القای شادی ها چه در ابقای غم هایم
        تویی قادر به تقدیرم مقدّر می کنی آن را
        در افکارت غزل هایم سیه مشقی ست از غصه
        ولی از غیرت عشقست و قدرت می دهد جان را
         
        دلم افسرده مدفون در وفور برف فقدانت
        ندارد فایده حرفی،تویی غافل ز فریادم
        دلم آتشفشان ست و جگر فواره ای از خون
        ز هجر دلبر شیرین پریشان همچو فرهادم
         
        خرابم بی خبر از خود ،خمارم،خالی ام از تو
        همیشه خیره بر عکست،خیالت کشته خوابم را
        خطوط خاطراتت را مروری می کنم هر شب
        خطا کردم که دل بستم،خدا داند عذابم را
         
        زبان گنگ و گریزانم ز چنگ گرگ دلتنگی
        گمانم گشته همراهم که گیرد گازی از گردن
        چو گیرد بغض تنهایی گریبان گلویم را
        نمی گریم دگر هرگز که بِه با غصّه سر کردن(بِه=بهتر)
         
        فلک اکسیر عشقت را به دستم داد و نوشیدم
        جوانی ساده دل بودم کنون فرتوت و افسرده
        از این دنیای پر محنت، دلی غمگین نصیبم شد
        دلی مجروح و رنجیده،که از دوران لگد خورده
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0