سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        عشقم

        شعری از

        پوریا باقرزاده (پور آریا)

        از دفتر دل نوشته‌های جوان نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۵۶۲۴۸
          بازدید : ۷۳۵   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر پوریا باقرزاده (پور آریا)
        آخرین اشعار ناب پوریا باقرزاده (پور آریا)

        کاش هر لحظه تو را میدیدم
        تا که بوسه به لبان تو نسیبم گردد
        کاش هر آن ، کنارم بودی
        تا که بوی نفست ، نای حریرم گردد
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        صحبت  پارکی ( صُبی )
        پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۰۹

        شاعر فرزانه
        بسیار زیبا ست
        کسب فیض شد
        سلام
        پوریا باقرزاده (پور آریا)
        پوریا باقرزاده (پور آریا)
        جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۳۹
        سپاس از لطف گرانمایه‌تان استاد خندانک
        ارسال پاسخ
        علی کشاورز ( فریاد )
        پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۷
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        پوریا باقرزاده (پور آریا)
        پوریا باقرزاده (پور آریا)
        جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        ابوالفضل رمضانی  (ا تنها)
        پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۵۶
        خندانک
        پوریا باقرزاده (پور آریا)
        پوریا باقرزاده (پور آریا)
        جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۱
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        پوریا باقرزاده (پور آریا)
        جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        سینا دژآگه
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۳۴
        سلام جناب باقر زاده عزیز
        زیبا بود خندانک خندانک
        فقط جسارتا نصیب درست است.
        اگر منظورتان بهره و قسمت بوده است. خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0