سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    مدا فع حرم

    شعری از

    مهلا اهورایی

    از دفتر اشعار مهلایی من نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۴۹ شماره ثبت ۵۶۰۵۷
      بازدید : ۷۹۱   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهلا اهورایی

    ردپای  روزگارسترگ  بر سینه 
    چشمهایم   مات و مبهوت زمونه 
    نفسهایم در قفس آهنین سینه ،تنگ 
    در تیر رس و هجوم واژه ها 
    در گرداب اشکهایم حبس م   
    دستهای ستبر  تو را می جویم ......♡
    مهلا_اهورایی 
     
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۵۶
    سلام بانو مهلای عزیز خوشحالم که شمارا می خوانم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۱۹
    سلام
    سپاس جناب فکری 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    ارسال پاسخ
    میرعبدالله بدر
    پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۳۵

    درود ها ......... خندانک خندانک خندانک
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۲۰
    سپاس
    پاینده باشید جناب بدر
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    ارسال پاسخ
    بهرام چاروقچی
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    nice
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۲۱
    سپاس
    جناب چاروقچی عزیز
    پاینده باشید 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    ارسال پاسخ
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۳۰
    درود خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0