سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      از عشقت شب گردم

      شعری از

      نیما اسکندری

      از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۴:۱۲ شماره ثبت ۵۵۳۰۹
        بازدید : ۴۶۹   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نیما اسکندری

      به غم افتاده بودم لیک،به آنی یاریم کردی
      کزین پستی ، بلندی ها، زبانی یاریم کردی
      کسی را جز تو ای جانا، ندارم یاری و همدرد
      بدان عشق آمد آنی ، شرر افتاد برین دل سرد
      شباهنگام به گوشی کنج،فتاده خوار و مخموری
      که بعد از دیدنت  رفته ز دل آه و مهجوری
      به لطف یاریت ،اکنون دلم سرشار الطاف است
      دل رنجیده خاطر بین،بی غش گشته شفاف است
      سراسر در دلم نور است، دل بی دل مسرور است
      شکایت از چه دارد دل، که دل افتاده، مغرور است
      تمام هستیم پیش است، کنون افتاده در خویش است
      شریف تر از این روز ها، که عشق در اندیش است
       گهی آتش ،گهی سردم، گهی درد را هماوردم
      چه خوشحالی از این برتر ، از عشقت شب گردم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۴۴
      درود گرامی خندانک خندانک خندانک
      جواد مهدی پور
      دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۵:۴۵
      سلام خندانک

      زیبا سرودید

      مرحبا خندانک
      مهراز
      دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۲۴
      گهی آتش ،گهی سردم، گهی درد را هماوردم
      چه خوشحالی از این برتر ، از عشقت شب گردم
      زیبا بود لذت بردم خندانک خندانک خندانک
      نیره ناصری نسب
      دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۴۹
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      درود بر شما بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      صحبت  پارکی ( صُبی )
      دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۴۹
      گرامی شاعر
      با سپاس
      زیبا ست
      سلام
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0