سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      روز مرد

      شعری از

      علیرضا مسیحا

      از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۵۵۰۰۵
        بازدید : ۸۳۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا مسیحا

      به ظاهر زنی و پر از عاطفه
      چقدر خوب کرده نگاه تو درد
      دلت گرم و چشمای تو پر زمهر
      الهی نشه زندگی تو سرد
      تو که صبح هر روز با یک نگاه
      به قلب منه خسته میدی امید
      یقین دارم این خنده های لبت
      منو میکنه با یه بوسه شهید
      تو که با نگاهت به هرچی مریض
      میبخشی دم مرگ ؛ بازم حیات
      فدای تو و خنده ی رو لبت
      فدای تو و چرخش یک نگات
      یه وقتایی که خسته میشی بگو
      که باید چطوری بخندونمت
      پاشو وقت گشتن تویه خونه نیست
      تو این شهر باید بگردونمت
      میخوام حرف اول رو آخر بگم
      برای تو که خیلی مردی برام
      زنی اما مرد آفرینی یه پا
      تو ماهی ، اگه روشنه این شبام
      خلاصه که امروز روز منه
      بدون تو این روزها میشه سرد
      عزیزم مبارک باشه روز تو
      به ظاهر زنی در عمل همچو مرد
      علیرضا مسیحا
      ساعت :۲۰:۰۰ سه شنبه
      ۱۳ رجب
      ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ۱۸:۱۷
      درود گرامی
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      آرمین اسدزاد (الف)
      چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ۱۷:۵۴
      درودها خندانک
      دستمریزاد خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ۲۰:۲۷
      درودها

      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0