سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      «گویند پرستی تو چرا غیر خدا را»

      شعری از

      حسین سعادت پور

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۱۲ شماره ثبت ۵۴۵۵۶
        بازدید : ۴۰۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین سعادت پور
      آخرین اشعار ناب حسین سعادت پور

      از یار جدا گشتن من، روز عزا است
      صد سجده ی شکر بر خداوند سزا است
      من ترس جدایی به دل انداخته ام
      تا یاد کنم یار،چنین کار روا است
       ای یار عزیزم،خداوند رحیم
      عشقم به روحی که دمیدی خطا است؟
      من نیز همین یار عزیزم  بپرستم
      چون روح دمیده شده در ما خدا است
      گویند پرستی تو چرا غیر خدا را
      من هیچ نبینم،تنها،خدا هست و خدا هست و خدا است
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ۰۷:۰۷
      خندانک خندانک خندانک به جمع ماخوش امدید خندانک خندانک خندانک خندانک
      سال نو مبارک خندانک
      زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ۱۲:۲۱
      درود گرامی
      سال نو مبارک
      خوش آمدید خندانک خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷
      خندانک خندانک خندانک خوش آمدید
      عباس وطن دوست
      پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۲۸
      خندانک
      .......

      سلام و عرض ادب بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین است احساس نابتان
      ......

      سال نو بر شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت باد
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ۱۴:۳۰
      به جمع ناب بسیار خوش آمدید 🌹🌹🌹
      سال نو مبارک 🌹🌹🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0