سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        بر مشامم می رسد

        شعری از

        رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

        از دفتر رنگ سرخ خورشید نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ۲۲:۴۱ شماره ثبت ۵۴۱۷۹
          بازدید : ۴۰۵   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

        بر مشامم می رسد
        شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
        ...........................................
        بر مشامم می رسد هر لحظه بوی غصه ها
        بر دلم مانده بیایی مهدی اندر روضه ها
        آرزوی دیدن صحن و سرایت بر دل است
        دیدن آن تربتت عقده شده در قلب ما
        بین دیوار و در است دخت پیمبر ای خدا
        اشک غم جاری شده از دیدۂ شیر خدا
        خاک غم بر سر کند سبط نبی شاه کرم
        آنکه دیده سیلی مادر میان کوچه ها
        دست بسته می برند مولا میان کوچه ها
        فاطمه کرده حمایت از ولایت هر کجا
        جان فدایی ولایت کرده او تا آخرش
        محسنش را کرد فدا در راه دین کبریا
        نیمه شب مظلوم و بی کس پیکر خیر النسا
        روی دوش مرتضا می رفت ای داد از جفا
        بعد زهرا همدم و یار علی رفته خدا
        می کند با چاه کوفه درد دل شیر خدا
        ..............................................
        شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۲۲
        درود گرامی
        زیبا بود
        جسارتا
        "بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا"
        تضمین نیست ؟ خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۰۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        آرمین اسدزاد (الف)
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۰۰
        درودها خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0