سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        سراب

        شعری از

        سالار تنها

        از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۵۲ شماره ثبت ۵۴۱۰۴
          بازدید : ۶۷۰   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سالار تنها
        آخرین اشعار ناب سالار تنها

        تا میکنم به دور نگاه محتاج چشمان توام
        ای سراب اشنا در بیابان مانده ام
        ساخته ام ابی ز غم ها جرعه ای دادم به دل
        در وزش های باد خود را به ابر انداخته ام
        ای کاش به دستان تو بودم 
        تا که مبهوت نبودم
        واندر این فرقت دردها
        به توای تو خودم را می سرودم
        ای تو فردای من اکنون بده با صبح امیدم
        ناشناسی نباشم که در ان خستگی سرخ و سپیدم
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۰۶:۳۶
        خندانک خندانک خندانک به جمع ماخوش آمدید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۵۴
        به شعر ناب خوش آمدید خندانک
        منوچهر مجاهدنیا
        سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۰۲:۴۶
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک به شعرناب خوش آمدید.
        آرمین اسدزاد (الف)
        سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۰۴:۱۱
        درودها خندانک
        خوش آمدید به این محفل ناب
        مقدمتان گلباران خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹
        به شعرناب خوش آمدید. خندانک خندانک خندانک
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۴۳
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۹:۳۳
        به شعر ناب خوش آمدید 🌼🌼🌼
        لیلا باباخانی (سما الغزل )
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷
        سلام بزدگوار
        بسیااار خوش آمدید
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0