سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      سوز دل مرتضی

      شعری از

      رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      از دفتر منتهای عشق نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۱۸ شماره ثبت ۵۳۹۰۰
        بازدید : ۵۷۴   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      سوز دل مرتضی
      در سوگ حضرت زهرا(س)
      شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
      ................................................
      از سوز دل نوایی،شب ها به گوش آید
      زین ناله هر دلی را،اندر خروش آید
      گویی که نی نوا کرد،جانسوز تر ز عالم
      یک مرد سوی قبری،در سوز و آه آید
      در نیمه های هرشب،وقتی همه به خوابند
      او مرثیه بخواند،اشکش به جوش آید
      ربحانۂ پیمبر،خاتون روز محشر
      بنگر به حال حیدر،آسیمه سر بر آید
      طفلان درون خانه،بگرفته اند بهانه
      بزم عزای مادر،هر لحظه گوش آید
      از دیدگان روانه،اشکش رسد به چانه
      دیوار غرق درخون ،ما را به یاد آید
      حیدر عزا گرفته،از دوری گل یاس
      صد آه و وامصیبت،اینک به گوش آید
      ....................................................
      شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      آرمین اسدزاد (الف)
      يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۳:۰۷
      درودها خندانک
      دستمریزاد خندانک
      لیلا باباخانی (سما الغزل )
      يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۴:۴۹
      حیدر عزا گرفته،از دوری گل یاس
      صد آه و وامصیبت،اینک به گوش آید........

      سلام بسیاررغمبار.......
      ماجورباشید خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۲۷
      سلام بزرگوار
      ماجورباشید خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0