سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      معما

      شعری از

      سمیه فیض الله(سایه ماه)

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۵۳۷۳۶
        بازدید : ۵۷۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمیه فیض الله(سایه ماه)
      آخرین اشعار ناب سمیه فیض الله(سایه ماه)

      غربت و بغضِ غروبِ جمعه را
      یادِ تو بر من گوارا میکند
      بودنت حتی میان خاطرات
      جمعه را هم غرقِ رویا میکند
      تو همان ممنوعه ای که بودنت
      زخمهایم را مداوا میکند
      رفته ای و ذهنِ این آشفته حال
      رفتنت را نیز حاشا میکند
      حال و روزِ این منِ دلخسته را
      تلخیِ عشق تو معنا میکند
      تو پر از چون و چرایی و همین
      قلب را غرقِ معما میکند
      روزها شوقِ تو و دیدار تو
      دیده ام را باز و بینا میکند
      شب دوباره چشمهایِ خسته ام
      با ندیدنها مدارا میکند
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۱۱
      درود بانو
      بسیار زیبا ست خندانک
      احمدرضا محمدی
      يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۰۲:۲۱
      عال است
      واقعا زیبا است خندانک خندانک
      آرمین اسدزاد (الف)
      يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵
      درودها بانو خندانک
      به به!
      بسیار زیبا و چیره دستانه
      دستمریزاد و احسنت ها خندانک

      در کانال تلگرام سایت قرار میدهم
      میرعبدالله بدر
      يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۱۴
      سلام و درود بر شما
      زیبا بود
      قلمت توانا باد.
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سمیه فیض الله(سایه ماه)
      چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۵۴
      سپاسگزارم استاد گرامی جناب استکی خندانک خندانک
      ممنونم از لطفتون شاعر گرانقدر جناب اسحقی خندانک خندانک
      درود به شما استاد بزرگوار جناب اسد زاد ممنونم از لطفتون خندانک خندانک
      درودها بر شما شاعر پرمهر جناب بدر خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0