سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        هرچه آتش داشت من هم داشتم

        شعری از

        علی یوسفی مداح

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۴۱ شماره ثبت ۵۱۷۱۷
          بازدید : ۳۱۸   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی یوسفی مداح

        پیش از این شیرین شبی در سینه ام غم داشتم
        در هوایت خانه ای آباد و خرم داشتم
        داغ در دل, شعله بر سر, قلب سرخ و روی زرد
        در فراغت هرچه آتش داشت من هم داشتم
        تا سحر می سوختم در آب چشمم هم چو شمع
        در نمازم گفتگوها با تو همدم داشتم
        از ضمیرم تا زبانم چشمه ای جوشیده بود
        از سکوتم تا سکوتم قول محکم داشتم
        عشق من این کهنه دختر, زال شوهر کش نبود
        بلکه در هجران جنت داغ آدم داشتم
        در نگاهم کار عالم جملگی بازیچه بود
        چون نیازی غیر بازی در نگاهم داشتم
        در زمین چون یار تعویضی که از بازی گسست
        پشت پا بر پشت گوی گرد عالم داشتم
        علی یوسفی مداح
        شیراز
        شهریور نود و دو 
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۵:۱۹
        درود گرامی
        بسیار زیباست
        اربعین تسلیت خندانک
        باقر رمزی ( باصر )
        يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۴:۴۲
        سلام و عرض ادب بزرگوار
        درود بر شما
        سروده ای زیبا را مهمانتان بودم
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        برای نقد سروده ام ( خون و جنون ) منتظرتان میمانم
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        حسین زارع(مختار)
        يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۵۴
        سلام زیبا بود احسنت خندانک خندانک خندانک
        محمد ساکی
        يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۰۷
        خندانک خندانک خندانک
        مهدی صادقی مود
        چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۵۱
        داغ در دل, شعله بر سر, قلب سرخ و روی زرد
        در فراغت هرچه آتش داشت من هم داشتم خندانک
        بسیار زیباست
        درودتان خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0