سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      دخیل ِعشق حسینی

      شعری از

      طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)

      از دفتر پروازي در سكوت نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۳۳ شماره ثبت ۵۰۸۲۰
        بازدید : ۸۷۵   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
      آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)

       
                دلم  شکسته   خدایا  ،   هوای  پَر  دارم
                دوباره  چشم   ِ امیدی  در این گذر دارم
                دخیل  ِ عشق  ِ حسینی  ، مُرید  ِ عباسم
                هوای  دادن  ِ  سردر شب  ِ  سفر دارم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      یاسمینا
      چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۴
      خندانک خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۵۹
      خندانک خندانک خندانک قبول باشه استادعزیز
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۸:۱۷
      درودبر شما بزرگوار

      ماجور باشید خندانک خندانک
      احمد رشیدی مقدم (گمنام)
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۸:۱۹
      درود فراوان به استاد محترم سرکار خانم خیاط پیشه

      بسیار زیبا ودلنشین مسلم ناشی از اخلاص سما است
      بداهه یک بیت به ذهنم رسید ؛ اگر چه بسیار ایراد دارد
      لیکن تقدیم حضور میتمایم واجرتان را از خامس آل عبا (ع)
      خواستارم
      ز؛نا امیدی عباس اشک شد بچشمانم
      درون دیده خود من بسی گهر دارم
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مهدی صادقی مود
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۰۸
      بسیار زیباست
      اجرتون با منظور اثر
      خندانک
      محمد علی سلیمانی مقدم
      جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۹:۲۲
      درود بر شما
      خندانک خندانک خندانک
      بابک فغفوری (پور)
      شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۱:۲۱
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0