سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    دل داغو (لري خرم آبادي )

    شعری از

    سعید حسنوند

    از دفتر لبخند اشک نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۵:۱۶ شماره ثبت ۴۹۶۹۷
      بازدید : ۳۶۳   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سعید حسنوند

    امروز اُفتامَه و ياد يارم

    نوينم ها كجا مِ غم دِ بارم

    امروز آسمو حالش خراوه

    سي درد دلم دلش كواوه

    امروز گريتا دل بي كسم

    مويه ها كجا او هنارسم

    دل بي كسم همرا آسمو

    دَ ها ميواره سي درد گرو

    يارم هشتو و رت دلم بي كس بي

    دلم بي كس و بي هنارس بي

    فكر نكرد دلم بي او ميميره

    دلم بعد او ها تقاص ميره

    قهره وا همه  ، خنه فراموش

    ها كنجي دلم ساكت و خاموش

    چش انتظاري دَ كردش پير

    دل چش و ره ، گن بيه اسير

    فكر نكم دلم طاقت بياره

    درد بي كسي كه چاره داره

    مر لطف خدا بويه شاملش

    يارش ورگرده خو بويه حالش

    اميد دلم هه ها و خدا

    خوش ميكه دلِ د غصه جدا

    خدا خوت دوني دردش گرونه

    رانه بك آسو تا دل بمونه

    ميترسم دلم طاقت نياره

    وقتي يار بيا دل دَ جو ناره

    هر كه چي سعيد دلي داشت داغو

    مر خدا باها دل بيره سامو
     
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عليرضا حكيم
    شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ۰۶:۴۹
    درود سعید عزیز
    شعر خوبی از شما خواندم در وزن (فع لن فعولن/فع لن فعولن) که خاص زبان لریست دو سه جا ایراد وزن هم داره قالب شعرتون غزل نیست مثنویست اگر در خرم آبادید چهارشنبه ها ساعت شش انجمن شعر ارشاد میدان کیو تشریف بیارید تا بیشتر باشعر لری آشنا شوید
    سه شنبه ها ساعت پنج سازمان تبلیغات
    موفق باشید شعرتون هم خوب بود آفرین
    خدابخش صفادل
    شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ۰۵:۵۷
    درود!
    شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ۰۷:۵۶
    سلام و درود
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0