سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      رو به تباهی

      شعری از

      امیرحسین عموحسینی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ شماره ثبت ۴۸۵۱۷
        بازدید : ۴۰۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیرحسین عموحسینی

      آه از چاهِ دلم ، رو به تباهیست ببین !
      در همین حال ولی عاشق جانیست ببین !

      رخ تو دیده که قلیان زده این آبِ کَمَش
      چند ماهیست فقط ، عاشق ماهیست ببین !

      بنما روی و نظر کن به دل خسته من
      که دلم بند نفس های نهاییست ببین . . . !

      چه شود گر که پرستو بِکَشی در بندت ! ؟
      دلم من مست همین نوع رهاییست ببین . . . !

      ماه ها آمد و من منتظر عکس رخت در قابم
      بر سر چشمِ دلم جای تو خالیست ببین !

      میشود چشمه همین چاه ز امداد لبت
      لب تو چاره ی هر درد محالیست ببین !

      دست من گیر و بگو پیش دلم میمانی
      آه از چاه دلم ، رو به تباهیست... ببین . . .
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۰۹
      خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۴۶
      خندانک خندانک
      چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ۲۰:۲۰
      سلامـ...
      بیت پنجم مصرع اول قاب اضافیست...
      از واژه های قدیمی کمتر استفاده کنید شاعر..
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0